Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


Ducati Multistrada 1260S 2019
Marka:
Grupa:
Turystyczne
Cena:
87400 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2019

Ducati Multistrada 1260S 2019

JESZCZE BARDZIEJ ZAAWANSOWANA
Nowa Multistrada 1260 zdecydowanie rozwija koncepcję motocyklowej uniwersalności. Wyposażona w nowy silnik Testastretta DVT o większej pojemności i mocy, którą czuć już od samego dołu, nowym zawieszeniem oraz najnowocześniejszą elektroniką zapewniającą bezpieczeństwo i łatwość prowadzenia na każdej nawierzchni, w każdych warunkach.
Silnik Testastretta DVT, dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu (DVT), pozwala na zoptymalizowanie osiągów przy każdej prędkości obrotowej wału korbowego. Pojemność silnika zwiększona do 1262 ccm zapewnia niesamowite osiągi i niepowtarzalne wrażenia z jazdy.
Konstrukcja nowej Multistrady 1260 oparta jest na nowej ramie i dłuższym wahaczu. Kąt główki ramy został zmieniony o jeden stopień z 24° do 25° przy jednoczesnym wydłużeniu wahacza o 48 mm.
Multistrada 1260 S posiada pół-aktywne zawieszenie, sterowane za pomocą Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution System.
Dostępne kolory 2019: Czerwony, Czarny satyna, Biały połysk.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
- Zmienne mapy silnika (Sport, Turing, Urban, Enduro).
- Uchwyty dla pasażera.
- Kolorowy wyświetlacz TFT 5”.
- Bosch Cornering ABS - system ABS zapobiegający blokowaniu kół podczas silnego hamowania stworzony specjalnie dla motocykli. System umożliwia hamowanie z maksymalną siłą bez obawy o uślizg przedniego i/lub tylnego koła nawet podczas głębokiego pochylenia motocykla w zakręcie.
- DTC - Ducati Traction Control (wielostopniowa regulacja), czyli kontrola trakcji Ducati uwzględniająca kąt złożenia motocykla w zakręcie.
- DWC - Ducati Wheelie Control (wielostopniowa regulacja), system zapobiegający unoszeniu przedniego koła podczas agresywnego przyspieszania, jak również umożliwiający ustawienie poziomu, pozwalającego na kontrolę maksymalnego unoszenia się koła.
- DSS - Ducati Skyhook Suspension, system na bieżąco, podczas jazdy, konfiguruje ustawienia zawieszenia pojazdu, dzięki czemu pokonywanie nierówności staje się jeszcze bardziej komfortowe.
- Vehicle Hold Control - system zapobiegający staczaniu się motocykla w trakcie podjazdów.
- ECC - tempomat.
- Hands-Free - system bezkluczykowy.
- Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów.
- Backlit Handlebar Controls - podświetlane przyciski na kierownicy.

 

Silnik:Ducati Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu (Desmodromic Variable Timing), dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, system Dual Spark, chłodzony cieczą
Pojemność:1 262
Średnica x skok tłoka:106 x 71.5 mm
Moc maksymalna:116,2 kW (158 KM)
Skrzynia biegów:6-biegowa
Sprzęgło:Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama:Stalowa, rurowa, kratownicowa
Wysokość siedzenia:825 - 845 mm
Zawieszenie przód:Ducati Skyhook Suspension
Zawieszenie tył:Ducati Skyhook Suspension
Hamulce przód:Dwie pływające tarcze o średnicy 320 mm, radialnie mocowane czterotłoczkowe zaciski Brembo typu monoblock, z systemem Bosch Cornering ABS
Hamulce tył:Pojedyncza tarcza o średnicy 265 mm, dwutłoczkowy pływający zacisk z systemem Bosch Cornering ABS
Pojemność zbiornika paliwa:20
Waga „na sucho”:209
Gwarancja:24 miesiące
Kolor:Czerwony, Czarny satyna, Biały połysk

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75

Polityka prywatności