Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


150 SX 2016 Wyższa klasa
Marka:
Grupa:
MX
Cena:
32.950 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2016

Perfekcyjne połączenie łatwości prowadzenia motocykla klasy 125 z mocą zbliżoną do mocy sprzętu klasy 250. Dzięki jeszcze lepszym osiągom, nowej ramie i nowemu zawieszeniu tylnego koła 150 SX zostawia konkurencję daleko w tyle. Z takim sprzętem można powalczyć z niejednym czterosuwem klasy 250 cm3.

NOWY UKŁAD DOLOTOWY

W modelu 150 SX poprawiono przewód dolotowy między airboxem i gaźnikiem, zapewniając jeszcze lepsze doprowadzenie powietrza do tego drugiego. W przypadku tego chłodzonego cieczą dwusuwa przekłada się to na większą moc i mniej agresywną charakterystykę w każdym zakresie prędkości obrotowej.

NOWA RAMA.

Nowoczesna rama modelu 150 SX z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej jest ekstremalnie lekka i wytrzymała na skręcanie. Wyróżnia ją także , zapewniająca proste i precyzyjne prowadzenie geometria.

NOWY WYDECH

Nowy wydech w 150 EXC jest jeszcze lepszej jakości. Zmodyfikowano również komorę rezonansową wraz z układem sterującym, co zapewniło wzrost mocy silnika, lecz nie w sposób przypominający wybuch granatu, lecz przewidywalny, tzn. do opanowania.

NOWE TYLNE ZAWIESZENIE

Teraz także dwusuwy KTM-a MX mają skomplikowane tylne zawieszenia z dźwigniowym układem mocowania wahacza. Połączenie wahacza i amortyzatora systemem dźwigni pozwoliło uzyskać progresywną charakterystykę pracy i szeroki zakres regulacji. Tym samym nawet na najtrudniejszych torach MX 150 SX czuje się jak u siebie w domu.

NADWOZIE

Nowa konstrukcja 150 SX z bardzo wąską linią owiewek, kanapy i zbiornika, z wygodnymi punktami podparcia dla kolan motocyklisty zapewnia jeszcze łatwiejsze i precyzyjniejsze prowadzenie.

NOWY WAHACZ

Oprócz nowego tylnego zawieszenia z systemem dźwigni, w modelu zastosowano nowy wahacz wykonany jako aluminiowy odlew, pozwalający osiągnąć minimalną wagę przy dużej wytrzymałości. Dzięki temu udało się zapewnić 150 SX dużą precyzję prowadzenia oraz ekstremalną trakcję.

NOWA CHARAKTERYSTYKA WIDELCA TELESKOPOWEGO

Zmodyfikowany widelec teleskopowy upside-down open-cartridge charakteryzuje się nieco sztywniejszym zestrojeniem, a przez to większą precyzją. Widelec firmy WP z goleniami o średnicy 48 mm poprawia prowadzenie 150 SX.

 

 

Silnik:1-cylindrowy benzynowy silnik 2-suwowy, chłodzony cieczą, z membranowym sterowaniem wylotu
Pojemność:123,99
Średnica x skok tłoka:58/54,5 mm
Skrzynia biegów:6 biegowa
Sprzęgło:Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej, uruchamiane hydraulicznie
Rama:aluminium
Rozstaw osi:1485
Wysokość siedzenia:960
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63,9
Zawieszenie przód:WP USD, ASC Airfork 48mm
Koło przód:1.60x21"
Zawieszenie tył:WP Monoshock
Koło tył:2.15x19"
Pojemność zbiornika paliwa:7
Waga „na sucho”:87,8

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75