Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


200 EXC 2016 Perfekcyjne połączenie
Marka:
Grupa:
Enduro
Cena:
33.450 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2016

 

Perfekcyjne połączenie łatwości prowadzenia motocykla klasy 125 z mocą typową dla 250 enduro. Specjalny bike, stworzony z myślą o wszystkich, którzy szukają sprzęta dającego frajdę z jazdy, łatwego w prowadzeniu, o perfekcyjnej ergonomii i ekonomicznego w użytkowaniu. Dzięki jeszcze lepszym osiągom i modyfikacji podwozia 200 EXC spełnia ten wymóg jak nigdy przedtem.

NOWA RAMA

Zaprojektowana na nowo rama z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej wyróżnia się jeszcze wyższą sztywnością. Ponadto jeszcze lepiej amortyzuje drgania pochodzące od zawieszeń, poprawiając już i tak łatwe prowadzenie i wysoki komfort jazdy na 200 EXC.

NOWY WAHACZ, NOWY AMORTYZATOR TYPU PDS, NOWA CHARAKTERYSTYKA

Nowy, lżejszy aluminiowy wahacz w modelu 200 EXC jest ustawiony jeszcze bardziej w osi wahacza, równomiernie obciążając jego ramiona. Amortyzator PDS jest dłuższy o 7 mm, ma regulację tłumienia odbicia i dobicia (dla niskich i wysokich prędkości). Jeszcze bardziej płaskie położenie, zapewnia większą progresję działania.

WIDELEC TELESKOPOWY, NOWA CHARAKTERYSTYKA

Model 200 EXC jest wyposażony w najnowszy widelec upside-down firmy WP, dysponujący jeszcze szerszym zakresem regulacji. Wyśmienite tłumienie widelca typu open cartridge z goleniami o średnicy 48 mm jeszcze bardziej ułatwiają już i tak proste prowadzenie modelu 200 EXC, zwiększając precyzję prowadzenia.

NOWE KOŁA

Wyjątkowo niska waga i stabilność wysoka sztywność wyróżniają nowe koła z frezowanymi numerycznie piastami, obręczami firmy Excel, niklowanymi szprychami i aluminiowymi nyplami. Redukują one masy bezwładności i zmniejszają efekt żyroskopowy, poprawiając prowadzenie 200 EXC.

NADWOZIE, KOPKA

Nowe linie 200 EXC, z bardzo wąskim siedzeniem i plastikami, poprawia ergonomię i zapewnia jeszcze łatwiejsze i precyzyjniejsze prowadzenie. Wydłużony tylny błotnik chroni motocyklistę, a nowy kopniak ułatwia uruchomienie silnika.

NOWY UKŁAD DOLOTOWY I AIRBOX

Zmodyfikowany airbox i układ dolotowy o większym współczynniku przepływu dbają o lepsze doprowadzenie mieszanki do cylindra. W przypadku tego chłodzonego cieczą dwusuwa przekłada się to na większą moc i mniej agresywną charakterystykę w każdym zakresie prędkości obrotowej.

Silnik:1-cylindrowy benzynowy silnik 2-suwowy, chłodzony cieczą, z membranowym sterowaniem wylotu
Pojemność:193
Średnica x skok tłoka:64/60 mm
Skrzynia biegów:6 biegowa
Sprzęgło:Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej, uruchamiane hydraulicznie
Rama:aluminium
Rozstaw osi:1471
Wysokość siedzenia:960
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63,5
Zawieszenie przód:WP USD 48mm
Koło przód:1.60x21"
Zawieszenie tył:WP-PDS shock absorber
Koło tył:2.15x18"
Pojemność zbiornika paliwa:9,5
Waga „na sucho”:99,5

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75