Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


250 EXC- F SIX DAYS 2016 Wersja legendarna
Marka:
Grupa:
Enduro
Cena:
41.450 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2016

 

250 EXC-F to model ready to race, czyli w tym przypadku przygotowany do startu w Sześciodniówce. Sześć dni, ponad tysiąc kilometrów tras, 40 godzin spędzonych na motocyklu - nie lada wyzwanie nie tylko dla jeźdźca. Elementy wyposażenia dodatkowego przygotowują 250 EXC-F do tej ekstremalnej imprezy, w której ponad połowa zawodników dosiada sprzętów KTM-a. 250 EXC Six Days wersja z ramą lakierowaną na pomarańczowo, taki jak maszyny z teamu fabrycznego KTM-a.

SILNIK

Kompaktowy i nowoczesny silnik czterosuwowy w 250 EXC-F wyróżniają nowa konstrukcja głowicy, ekstremalnie szeroki zakres prędkości obrotowych i jeszcze lepsze osiągi. Nowoczesny układ sterowania silnikiem z układem wtrysku paliwa, mocniejszym alternatorem i elektrycznym rozrusznikiem wynoszą sprzęty KTM-a na poziom nieosiągalny dla konkurencji.

ROZRZĄD I NOWY KANAŁ DOLOTOWY.

W głowicy typu DOHC cztery wykonane z tytanu zawory są uruchamiane za pomocą dźwigienek zaworowych. Skomplikowany rozrząd i ekstremalnie mały skok tłoka w silniku 250 EXC-F umożliwiły doprowadzenie obrotów maksymalnych do niebotycznego poziomu13 000 obr/min. Zmodyfikowany układ dolotowy pozwolił zwiększyć stopień sprężania do poziomu 10 %

NOWE EFI/EMS

Nowo opracowany system sterowania silnikiem (EMS) firmy Keihin z układem wtrysku zapewnia spontaniczną reakcję na gaz. Opcjonalny przełącznik umożliwia wybór charakterystyki pracy silnika.

NOWY TŁUMIK

Nowy tłumik 250 EXC-F wyróżniają nie tylko większe wymiary i stylistyka specyficzna dla Sześciodniówki, lecz także redukcja hałasu do poziomu wymaganego przez zaostrzone normy.

NOWA RAMA

Zaprojektowana na nowo rama z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej wyróżnia się jeszcze wyższą sztywnością. Ponadto jeszcze lepiej pochłania wibracje z zawieszeń, poprawiając prowadzenie i komfort 250 EXC-F.

NOWY WAHACZ, NOWY AMORTYZATOR TYPU PDS, NOWA CHARAKTERYSTYKA

Nowy, lżejszy, odlewany z aluminium wahacz w modelu 250 EXC-F ma centralnie zamontowany amortyzator, aby równomiernie obciążyć oba ramiona wahacza. Amortyzator PDS jest dłuższy o 7 mm, ma regulację tłumienia odbicia i dobicia (dla niskich i wysokich prędkości). Jeszcze bardziej płaskie położenie, zapewnia większą progresję działania.

WIDELEC TELESKOPOWY, NOWA CHARAKTERYSTYKA

Model 250 EXC-F jest wyposażony w najnowszy widelec upside-down firmy WP o większym zakresie regulacji i nowej charakterystyce. Duża czułość, precyzja działania i znakomite tłumienie widelca open-cartridge z goleniami o średnicy 48 mm jeszcze bardziej poprawiają już i tak znakomite prowadzenie modelu 250 EXC-F, i zwiększają precyzję prowadzenia.

NOWE KOŁA

Wyjątkowo niska waga i stabilność wysoka sztywność wyróżniają nowe koła z frezowanymi piastami, obręczami firmy Giant, czarnymi szprychami i superlekkimi aluminiowymi nyplami. Redukują siły żyroskopowe i bezwładności, poprawiając prowadzenie 250 EXC-F.

NADWOZIE

Nowe linie nadwozia 250 EXC-F z bardzo wąskimi kanapą, zbiornikiem paliwa i wygodnym oparciem dla kolan podkreślają znakomitą ergonomię i ułatwiają prowadzenie. Wydłużony tylny błotnik jeszcze skuteczniej chroni jeźdźca przed błotem i kamieniami.

ELEKTRYCZNY ROZRUSZNIK

Silnik 250 EXC-F jest wyposażony i w rozrusznik elektryczny, i w kopniak. Przekładnia rozrusznika znajduje się w obudowie alternatora, a nie w bloku silnika jak dotychczas. Teraz, zmieniając pokrywę alternatora, można pozostawić tylko odporny na uszkodzenia kopniak.

WYPOSAŻENIE WERSJI SIX DAYS

• umieszczony w kierownicy przełącznik wyboru charakterystyki pracy silnika • kanapa Camel SXS o zwiększonym komforcie na długie trasy • osłona silnika wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego zabezpieczająca blok silnika i podciągi ramy • wentylator chłodnicy gwarantuje odpowiednie chłodzenie na trudnych technicznie odcinkach specjalnych • frezowane numerycznie, anodowane na żółto półki widelca zapewniają stabilne zamocowanie goleni widelca w celu zapewnienia optymalnej pracy widelca • montaż osi z przetyczką, ułatwiający szybką zmianę przedniego koła • pełna tylna tarcza hamulcowa o zwiększonej odporności na przegrzanie, zmniejszająca zużycie klocków hamulcowych • tylny ochraniacz tarczy hamulcowej nie dopuszcza do uszkodzeń mechanicznych • sworznie mocujące klocki hamulcowe quick-change umożliwiają szybką ich wymianę bez użycia narzędzi • aluminiowa tylna zębatka z przynitowanym stalowym wieńcem zapewnia jednocześnie redukcję ciężaru i wysoką wytrzymałość • koła z anodowanymi na czarno, superwytrzymałymi felgami firmy Giant i czarnymi szprychami • stylistyka charakterystyczna dla motocykli fabrycznych KTM-a dzięki elementom graficznym Sześciodniówki, malowaną proszkowo na kolor pomarańczowy ramą, anodowanymi na pomarańczowo półkami widelca i kierownicą oraz anodowanym na czarno układem wydechowym.

Silnik:1-cylindrowy benzynowy silnik 4-suwowy, chłodzony cieczą, z membranowym sterowaniem wylotu
Pojemność:249,91
Średnica x skok tłoka:78/52,3 mm
Skrzynia biegów:6 biegowa
Sprzęgło:Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej, uruchamiane hydraulicznie
Rama:aluminium
Rozstaw osi:1482
Wysokość siedzenia:970
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63,5
Zawieszenie przód:WP USD 48mm
Koło przód:1.60x21
Zawieszenie tył:WP-PDS shock absorber
Koło tył:2.15x18
Pojemność zbiornika paliwa:9
Waga „na sucho”:105,5

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75