Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


250 SX 2016 Niezrównany dwusuw
Marka:
Grupa:
MX
Cena:
34.650 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2016

Z dużej pojemności da się dużo wycisnąć ? mocny dwusuwowy silnik o pojemności 250 cm3 zmienia 250 SX w maszynę do zwyciężania. Z nowym zawieszeniem tylnego koła z amortyzatorem mocowanym do wahacza systemem dźwigni i zupełnie nową ramą zawiesza on jeszcze wyżej poprzeczkę w klasie 250 cm3. Jeszcze nigdy wcześniej droga na podium w klasie MX1 nie była tak prosta.

NOWY UKŁAD DOLOTOWY

W 250 SX poprawiono przewód dolotowy między airboxem i gaźnikiem, zapewniając jeszcze lepsze doprowadzenie powietrza do tego drugiego. W przypadku tego chłodzonego cieczą dwusuwa przekłada się to na większą moc i mniej agresywną charakterystykę w każdym zakresie prędkości obrotowej.

STEROWANIE WYLOTEM SPALIN I CHARAKTERYSTYKĄ ZAPŁONU

Wybór dwóch charakterystyk zapłonu za pomocą prostego przełącznika oraz sterowanie przepływem spalin TVC umożliwiają w 250 SX i dopasowanie charakterystyki silnika do aktualnych potrzeb.

SILNIK I MASA

Proste rozwiązania techniczne dwusuwowego silnika mają swoje niewątpliwe zalety, takie jak wysoka moc przy niewielkiej pojemności i niskiej masie. Dlatego pod względem obciążenia jednostkowego mocy trudno znaleźć lepszy sprzęt niż 250 SX. Znakomite osiągi i łatwe prowadzenie to cechy charakterystyczne.

NOWA RAMA

Nowoczesna rama 250 SX z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej jest ekstremalnie lekka i wytrzymała na skręcanie. Wyróżnia ją także zapewniająca proste i precyzyjne prowadzenie geometria.

NOWY WAHACZ

Oprócz nowego tylnego zawieszenia z systemem dźwigni, w modelu zastosowano nowy wahacz wykonany jako aluminiowy odlew, pozwalający osiągnąć minimalną wagę przy dużej wytrzymałości. Dzięki temu udało się zapewnić 250 SX dużą precyzję prowadzenia oraz ekstremalną trakcję.

NOWE TYLNE ZAWIESZENIE

Teraz także dwusuwy KTM-a MX mają skomplikowane tylne zawieszenia z dźwigniowym układem mocowania wahacza. Połączenie wahacza i amortyzatora systemem dźwigni pozwoliło uzyskać progresywną charakterystykę pracy i szeroki zakres regulacji. Nawet na najtrudniejszych torach 250 SX będzie częstym gościem na pudle.

NADWOZIE

Nowa konstrukcja 250 SX z bardzo wąską linią owiewek, kanapy i zbiornika, z wygodnymi punktami podparcia dla kolan motocyklisty zapewnia jeszcze łatwiejsze i precyzyjniejsze prowadzenie.

NOWA CHARAKTERYSTYKA WIDELCA TELESKOPOWEGO

Zmodyfikowany widelec teleskopowy upside-down open-cartridge charakteryzuje się nieco sztywniejszym zestrojeniem, a przez to większą precyzją. Widelec firmy WP z goleniami o średnicy 48 mm poprawia prowadzenie 250 SX.

Silnik:1-cylindrowy benzynowy silnik 2-suwowy, chłodzony cieczą, z membranowym sterowaniem wylotu
Pojemność:249
Średnica x skok tłoka:66.4/72 mm
Skrzynia biegów:5 biegowa
Sprzęgło:Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej, uruchamiane hydraulicznie
Rama:aluminium
Rozstaw osi:1489
Wysokość siedzenia:992
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63,5
Zawieszenie przód:WP USD,Closed Cartridge 48mm
Koło przód:1.60x21"
Zawieszenie tył:WP Monoshock
Koło tył:2.15x19"
Pojemność zbiornika paliwa:7
Waga „na sucho”:95,9

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75