Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


300 EXC 2016 Lepszy niż kiedykolwiek
Marka:
Grupa:
Enduro
Cena:
37.350 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2016

 

Czasami nie ma innej drogi, jak sięgnięcie po sprzęt z większą pojemnością skokową. Gdy potrzebna jest brutalna siła, wtedy na scenę wkracza 300 EXC. Jego dwusuwowy silnik wyróżnia wysoki moment obrotowy i niesamowita moc, bez trudu radząca sobie z niewielką masą maszyny. Teraz z jeszcze większą mocą i zmodyfikowanymi zawieszeniami, 300 EXC jest idealnym towarzyszem podczas trudnych technicznie zawodów cross country lub na hardkorowej trasie enduro.

MOC I MASA

Proste rozwiązania techniczne dwusuwowego silnika mają swoje niewątpliwe zalety, takie jak wysoka moc przy niewielkiej pojemności i niskiej masie. Dzięki liftingowi doprawdy trudno znaleźć lżejszy model niż 300 EXC. W efekcie gwarantuje to dużą moc i proste prowadzenie.

NOWY UKŁAD DOLOTOWY, NOWY AIRBOX, NOWY CYLINDER

Nowy cylinder ze zmienionymi czasami rozrządu, układem dolotowymi i układem wydechowym zapewnia lepszą wymianę ładunku w cylindrze. W przypadku tego chłodzonego cieczą dwusuwa przekłada się to na większą moc i mniej agresywną charakterystykę w każdym zakresie prędkości obrotowej.

STEROWANIE WYLOTEM SPALIN I CHARAKTERYSTYKĄ ZAPŁONU

Reakcję dwusuwu o dużym momencie obrotowym na ruch gaz można regulować w trzech pozycjach, wymieniając sprężyny w układzie sterowania wylotem spalin TVC. Ponadto posiadacz modelu 300 EXC ma do wyboru dwie charakterystyki zapłonu; zmieniane małą wtyczką lub opcjonalnym przełącznikiem.

NOWA RAMA

Zaprojektowana na nowo rama z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej wyróżnia się jeszcze wyższą sztywnością. Ponadto jeszcze lepiej amortyzuje drgania pochodzące od zawieszeń, poprawiając już i tak łatwe prowadzenie i wysoki komfort jazdy na 300 EXC.

NOWY WAHACZ, NOWY AMORTYZATOR TYPU PDS, NOWA CHARAKTERYSTYKA

Nowy, lżejszy aluminiowy wahacz w modelu 300 EXC jest ustawiony jeszcze bardziej w osi wahacza, równomiernie obciążając jego ramiona. Amortyzator PDS jest dłuższy o 7 mm, ma regulację tłumienia odbicia i dobicia (dla niskich i wysokich prędkości). Jeszcze bardziej płaskie położenie, zapewnia większą progresję działania.

WIDELEC TELESKOPOWY, NOWA CHARAKTERYSTYKA

Model 300 EXC jest wyposażony w najnowszy widelec upside-down firmy WP, dysponujący jeszcze szerszym zakresem regulacji. Wyśmienite tłumienie widelca typu open cartridge z goleniami o średnicy 48 mm jeszcze bardziej ułatwiają już i tak proste prowadzenie modelu 300 EXC, zwiększając precyzję prowadzenia.

NOWE KOŁA

Wyjątkowo niska waga i stabilność wysoka sztywność wyróżniają nowe koła z frezowanymi piastami, obręczami firmy Excel, niklowanymi szprychami i aluminiowymi nyplami. Redukują one masy bezwładności i zmniejszają efekt żyroskopowy, poprawiając prowadzenie 300 EXC.

NADWOZIE

Nowe linie 300 EXC, z bardzo wąskim siedzeniem i plastikami, poprawia ergonomię i zapewnia jeszcze łatwiejsze i precyzyjniejsze prowadzenie. Wydłużony tylny błotnik jeszcze skuteczniej chroni jeźdźca przed błotem i kamieniami.

Silnik:1-cylindrowy benzynowy silnik 2-suwowy, chłodzony cieczą, z membranowym sterowaniem wylotu
Pojemność:293,2
Średnica x skok tłoka:72/72 mm
Skrzynia biegów:6 biegowa
Sprzęgło:Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej, uruchamiane hydraulicznie
Rama:aluminium
Rozstaw osi:1482
Wysokość siedzenia:960
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63,5
Zawieszenie przód:WP USD 48mm
Koło przód:1.60x21"
Zawieszenie tył:WP-PDS shock absorber
Koło tył:2.15x18"
Pojemność zbiornika paliwa:9,5
Waga „na sucho”:102,1

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75