Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


300 EXC SIX DAYS 2016 Na szalę zwycięstwa
Marka:
Grupa:
Enduro
Cena:
39.550 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2016

 

Model 300 EXC ?ready to race? przygotowany największej na świecie imprezy enduro - International Six Days Enduro. Sześć dni, ponad tysiąc kilometrów tras, 40 godzin spędzonych na motocyklu - nie lada wyzwanie nie tylko dla jeźdźca. Specjalny pakiet akcesoriów przygotowuje 300 EXC do tej imprezy, w której ponad połowa zawodników dosiada KTM-ów. 300 EXC Six Days - wersja fabryczna z pomarańczową ramą teamu KTM.

WYPOSAŻENIE WERSJI SIX DAYS

• umieszczony w kierownicy przełącznik wyboru charakterystyki pracy silnika • kanapa Camel SXS o zwiększonym komforcie na długie trasy • osłona silnika wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego zabezpieczająca blok silnika i podciągi ramy • osłona wydechu z włókien węglowych chroni komorę rezonansową • frezowane numerycznie, anodowane na żółto półki widelca zapewniają stabilne zamocowanie goleni widelca w celu zapewnienia optymalnej pracy widelca • montaż osi z przetyczką, ułatwiający szybką zmianę przedniego koła • pełna tylna tarcza hamulcowa o zwiększonej odporności na przegrzanie, zmniejszająca zużycie klocków hamulcowych • tylny ochraniacz tarczy hamulcowej nie dopuszcza do uszkodzeń mechanicznych • sworznie mocujące klocki hamulcowe qiuck-change umożliwiają szybką ich wymianę bez użycia narzędzi • aluminiowa tylna zębatka z przynitowanym stalowym wieńcem zapewnia jednocześnie redukcję ciężaru i wysoką wytrzymałość • koła z anodowanymi na czarno, super wytrzymałymi felgami firmy Giant i czarnymi szprychami • stylistyka charakterystyczna dla motocykli fabrycznych KTM-a dzięki elementom graficznym Sześciodniówki, malowaną proszkowo na kolor pomarańczowy ramą, anodowanymi na pomarańczowo półkami widelca i kierownicą oraz anodowanym na czarno układem wydechowym.

NOWY WAHACZ, NOWY AMORTYZATOR TYPU PDS, NOWA CHARAKTERYSTYKA

Nowy, lżejszy aluminiowy wahacz w modelu 300 EXC jest ustawiony jeszcze bardziej w osi wahacza, równomiernie obciążając jego ramiona. Amortyzator PDS jest dłuższy o 7 mm, ma regulację tłumienia odbicia i dobicia (dla niskich i wysokich prędkości). Jeszcze bardziej płaskie położenie, zapewnia większą progresję działania.

SILNIK I MASA

Proste rozwiązania techniczne dwusuwowego silnika mają swoje niewątpliwe zalety, takie jak wysoka moc przy niewielkiej pojemności i niskiej masie. Dzięki liftingowi doprawdy trudno znaleźć lżejszy model niż 300 EXC. W efekcie gwarantuje to dużą moc i proste prowadzenie.

NOWE KOŁA

Wyjątkowo niska waga i stabilność wysoka sztywność wyróżniają nowe koła z frezowanymi piastami, obręczami firmy Giant, czarnymi szprychami i superlekkimi aluminiowymi nyplami. Redukują one masy bezwładności i zmniejszają efekt żyroskopowy, poprawiając prowadzenie 300 EXC.

NOWA RAMA

Zaprojektowana na nowo rama z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej wyróżnia się jeszcze wyższą sztywnością. Ponadto jeszcze lepiej amortyzuje drgania pochodzące od zawieszeń, poprawiając już i tak łatwe prowadzenie i wysoki komfort jazdy na 300 EXC.

NOWY UKŁAD DOLOTOWY I AIRBOX

Nowy cylinder ze zmienionymi czasami rozrządu, układem dolotowymi i układem wydechowym zapewnia lepszą wymianę ładunku w cylindrze. W przypadku tego chłodzonego cieczą dwusuwa przekłada się to na większą moc i mniej agresywną charakterystykę w każdym zakresie prędkości obrotowej.

WIDELEC TELESKOPOWY, NOWA CHARAKTERYSTYKA

Model 300 EXC jest wyposażony w najnowszy widelec upside-down firmy WP, dysponujący jeszcze szerszym zakresem regulacji. Wyśmienite tłumienie widelca typu open cartridge z goleniami o średnicy 48 mm jeszcze bardziej ułatwiają już i tak proste prowadzenie modelu 300 EXC, zwiększając precyzję prowadzenia.

STEROWANIE WYLOTEM SPALIN I CHARAKTERYSTYKĄ ZAPŁONU

Reakcję dwusuwu o dużym momencie obrotowym na ruch gaz można regulować w trzech pozycjach, wymieniając sprężyny w układzie sterowania wylotem spalin TVC. Ponadto posiadacz modelu 300 EXC ma do wyboru dwie różne charakterystyki zapłonu; zmieniane małą wtyczką lub opcjonalnym przełącznikiem.

Silnik:1-cylindrowy benzynowy silnik 2-suwowy, chłodzony cieczą, z membranowym sterowaniem wylotu
Pojemność:293,2
Średnica x skok tłoka:72/72 mm
Skrzynia biegów:6 biegowa
Sprzęgło:Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej, uruchamiane hydraulicznie
Rama:aluminium
Rozstaw osi:1482
Wysokość siedzenia:960
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63,5
Zawieszenie przód:WP USD 48mm
Koło przód:1.60x21
Zawieszenie tył:WP-PDS shock absorber
Koło tył:2.15x18
Pojemność zbiornika paliwa:9,5
Waga „na sucho”:102,1

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75