Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


350 SX-F 2016 Pełen odlot
Marka:
Grupa:
MX
Cena:
39.250 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2016

Na początku była pomysł, by w mistrzostwach świata MX1 wystartować z mniejszą pojemnością skokową, korzystając ze wszystkich zalet lżejszego sprzętu. W efekcie powstał model 350 SX-F i tak narodziła się nowalegenda. Pierwsze zwycięstwo Toniego Caroliego w pierwszych zawodach, a na koniec sezonu zdobyty tytuł mistrza świata - genialność bike?a nie wymaga chyba dalszych uzasadnień. Ze zmodyfikowanym podwoziem nowość sezonu 2010 przechodzi do kolejnej rundy.

RAMA

Nowoczesna rama 350 SX-F z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej jest nie tylko ekstremalnie lekka, ale i wytrzymała na skręcanie, Wyróżnia ją także zapewniająca proste i precyzyjne prowadzenie geometria.

WIDELEC TELESKOPOWY

Zmodyfikowany widelec teleskopowy upside-down open cartridge charakteryzuje się nieco sztywniejszym zestrojeniem, a przez to większą precyzją. Widelec od WP z goleniami o średnicy 48 mm poprawia prowadzenie 350 SX-F

WAHACZ POŁĄCZONY Z AMORTYZATOREM SYSTEMEM DŹWIGNI.

Nowe zawieszenie tylnego koła 350 SX-F z wahaczem połączonym z amortyzatorem układem dźwigni ułatwia prowadzenie i poprawia trakcję. Lekki aluminiowy, niezwykle wytrzymały wahacz jest odporny na siły skręcające, a wzmocnione mocowanie amortyzatora WP z systemem dźwigni zapewnia progresywną charakterystykę i szeroki zakres regulacji.

SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

System zarządzania silnikiem firmy Keihin i wtrysk paliwa gwarantują spontaniczną reakcję na gaz i maksymalne osiągi silnika. Opcjonalny przełącznik umożliwia wybór charakterystyki pracy silnika.

ELEKTRYCZNY ROZRUSZNIK

KTM już przed laty udowodnił przydatność elektrycznego rozrusznika w motocyklach crossowych. Dzięki temu także 350 SX-F można uruchomić, naciskając przycisk rozrusznika. Zwariowani na punkcie wagi i tradycjonaliści mogą wymontować rozrusznik elektryczny i zamontować kopkę.

NADWOZIE

Nowe linie 350 EXC-F z bardzo wąską kanapą, zbiornikiem paliwa i wygodnym oparciem dla kolan podkreślają znakomitą ergonomię i ułatwiają prowadzenie.

Silnik:1-cylindrowy benzynowy silnik 4-suwowy, chłodzony cieczą, z membranowym sterowaniem wylotu
Pojemność:349,9
Średnica x skok tłoka:88/57.2 mm
Skrzynia biegów:5 biegowa
Sprzęgło:Chłodzenie płynu, stałe pobudzenie chłodziwa przez pompę wodną
Rama:aluminium
Rozstaw osi:1485
Wysokość siedzenia:960
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63,9
Zawieszenie przód:WP USD,AER48, 48mm
Koło przód:1.60x21"
Zawieszenie tył:WP Monoshock
Koło tył:2.15x19"
Pojemność zbiornika paliwa:7
Waga „na sucho”:99,5

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75