Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


450 EXC 2016 Punkt odniesienia
Marka:
Grupa:
Enduro
Cena:
34 600 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2016

 

Bez wątpienia 450 EXC jest najczęściej używanym sprzętem w enduro, odnoszącym zwycięstwa w mistrzostwach świata klasy E2. Został on zmodyfikowany i odchudzony niemal w każdym miejscu, począwszy od ramy, przez zastosowanie wtrysku paliwa, aż po lekkie materiały. Przede wszystkim nowe podwozie i nowo skonstruowany silnik OHC zwiększają przewagę 450 EXC nad konkurencją o kolejną długość maszyny. Ekstremalnie lekki, superdynamiczny, z ogromną mocą ? typowy zwycięzca.

NADWOZIE

Nowe linie 450 EXC, z bardzo wąskim siedzeniem i plastikami, poprawiają ergonomię i zapewniają jeszcze łatwiejsze i precyzyjniejsze prowadzenie. Wydłużony tylny błotnik jeszcze skuteczniej chroni jeźdźca przed błotem i kamieniami.

NOWA RAMA

Zaprojektowana na nowo rama z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej wyróżnia się jeszcze wyższą sztywnością. Ponadto jeszcze lepiej amortyzuje drgania pochodzące od zawieszeń, poprawiając prowadzenie i komfort jazdy 450 EXC.

NOWY WAHACZ, NOWY AMORTYZATOR TYPU PDS, NOWA CHARAKTERYSTYKA

Nowy, lżejszy aluminiowy wahacz w 450 EXC jest ustawiony jeszcze bardziej w osi wahacza, równomiernie obciążając jego ramiona. Amortyzator PDS jest dłuższy o 7 mm, ma regulację tłumienia odbicia i dobicia (dla niskich i wysokich prędkości). Jeszcze bardziej płaskie położenie zapewnia większą progresję działania.

WIDELEC TELESKOPOWY, NOWA CHARAKTERYSTYKA

450 EXC jest wyposażony w najnowszy widelec upside-down firmy WP, dysponujący jeszcze szerszym zakresem regulacji. Duża czułość i znakomite tłumienie widelca open- cartridge z goleniami o średnicy 48 mm poprawia prowadzenie i poręczność 450 EXC.

NOWE KOŁA

Wyjątkowo niska waga i stabilność wysoka sztywność wyróżniają nowe koła z frezowanymi piastami, obręczami firmy Excel, niklowanymi szprychami i aluminiowymi nyplami. Redukują one masy nieresorowane i zmniejszają moment żyroskopowy, poprawiając prowadzenie 450 EXC.

NOWY SILNIK

Projektując silnik do 450 EXC, inżynierowie KTM-a wyznaczyli nową jakość: opracowano od podstaw zespół napędowy, który imponuje mniejszymi wymiarami, mniejszą wagą i większą mocą. Niewielka masa elementów wirujących i wałek wyrównoważający redukują wibracje.

NOWE EFI/EMS

Nowo opracowany system sterowania silnikiem (EMS) firmy Keihin z układem wtrysku zapewnia spontaniczną reakcję na gaz. Opcjonalny przełącznik umożliwia wybór charakterystyki pracy silnika.

NOWY OBIEG OLEJU

Nowy silnik EXC 450 ma wspólny obieg smarowania silnika i skrzyni biegów oraz dwie pompy olejowe. Jedna pompa służy do smarowania silnika, druga odprowadza olej ze skrzyni korbowej, smarując przy tym skrzynię biegów i sprzęgło. Zastosowanie stalowej membrany sprawia, że w skrzyni korbowej powstaje podciśnienie, jeszcze podnoszące moc silnika.

NOWY WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY

Nowy, umieszczony z boku wałek wyrównoważający w 450 EXC nie tylko eliminuje wibracje, ale także napędza pompę cieczy chłodzącej. Silnik nowego 450 EXC zawdzięcza lekką i zwartą konstrukcję przede wszystkim takim właśnie rozwiązaniom.

NOWY BLOK SILNIKA

Nowy blok silnika w 450 EXC waży niemal 2 kg mniej niż jego poprzednik, a ponadto jest odporniejszy na uszkodzenia kamieniami lub podczas upadku. Ten efekt został osiągnięty przez zastosowanie specjalnego stopu aluminium o wysokiej wytrzymałości oraz zastosowanie odlewania ciśnieniowego zamiast odlewania w formach piaskowych.

NOWY WAŁ KORBOWY

Przy projektowaniu nowego wału korbowego do 450 EXC inżynierowie z KTM-a skoncentrowali się głównie na zmniejszeniu masy elementów wirujących. Zastosowanie nowych i lżejszych korbowodu i tłoka pozwoliło zminimalizować wibracje i zwiększyć prędkości obrotowe.

NOWE CYLINDER I TŁOK

Cylinder 450 EXC opracowano specjalnie z myślą o nowym silniku. Nowy, lżejszy o 15 % kuty tłok redukuje siły bezwładności i pozwala zoptymalizować wytrzymałość układu korbowo-tłokowego na wysokich obrotach. Nowe pierścienie tłokowe zapewniają dużą trwałość.

NOWA GŁOWICA CYLINDRÓW

W głowicy z rozrządem OHC nowego silnika 450 EXC zmodyfikowano wszystkie kanały i komorę spalania. Nowy wałek rozrządu napędza za pomocą lekkich dźwigienek zaworowych cztery zawory. Zawory dolotowe wykonano z tytanu.

NOWE SPRZĘGŁO

W nowo zaprojektowanym sprzęgle w 450 EXC z masywnym stalowym koszem i układem tłumienia drgań chroniącym skrzynię biegów, zamiast tradycyjnych sprężyn po raz pierwszy zastosowano sprężyny talerzowe, co znacznie zmniejszyło siłę potrzebną do jego obsługi. Hydrauliczny mechanizm sterowania sprzęgłem firmy Brembo® zapewnia precyzyjną jego pracę.

NOWY TŁUMIK

Nowy tłumik 450 EXC wyróżniają małe wymiary i design, ponadto redukuje on hałas do poziomu wymaganego przez nowe normy hałasu.

Silnik:1-cylindrowy benzynowy silnik 4-suwowy, chłodzony cieczą, z membranowym sterowaniem wylotu
Pojemność:449,3
Średnica x skok tłoka:95/63,4 mm
Skrzynia biegów:6 biegowa
Sprzęgło:Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej, uruchamiane hydraulicznie
Rama:aluminium
Rozstaw osi:1482
Wysokość siedzenia:970
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63,5
Zawieszenie przód:WP USD 48mm
Koło przód:1.60x21\
Zawieszenie tył:WP-PDS shock absorber
Koło tył:2.15x18\
Pojemność zbiornika paliwa:9
Waga „na sucho”:111

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75