Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


450 SX-F 2016 Pierwszy od startu
Marka:
Grupa:
MX
Cena:
40.550 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2016

Jeśli potrzebujesz dużej mocy, zwiększenie pojemności skokowej jest ciągle jedynym sensownym rozwiązaniem. Teraz tę moc trzeba jakoś przenieść na nawierzchnię. Wysokiej klasy zawieszenia 450 SX-F umożliwia zawodnikom, nawet na najtrudniejszych torach MX, zamianę brutalnej siły czterosuwowego silnika trakcję możliwą do opanowania. Z jeszcze bardziej wytrzymałym sprzęgłem 450 SX-F zachowuje ciągle czołową pozycję w klasie MX1.

SPRZĘGŁO ZE SPRĘŻYNAMI TALERZOWYMI

W nowo zaprojektowanym sprzęgle 450 EXC-F z masywnym stalowym koszem zastosowano tłumik drgań chroniący skrzynię biegów przed uszkodzeniem. Zamiast sprężyn tradycyjnych, po raz pierwszy zastosowano sprężyny talerzowe, co znacznie zmniejsza siłę potrzebną do obsługi sprzęgła. Hydrauliczny mechanizm sterowania sprzęgłem firmy Brembo zapewnia precyzję działania.

ELEKTRYCZNY ROZRUSZNIK

KTM już przed laty udowodnił przydatność elektrycznego rozrusznika w motocyklach crossowych. Dzięki temu także 450 SX-F można uruchomić, naciskając przycisk rozrusznika.

NADWOZIE

Nowe linie 450 EXC-F z bardzo wąską kanapą, zbiornikiem paliwa i wygodnym oparciem dla kolan podkreślają znakomitą ergonomię i ułatwiają prowadzenie.

RAMA

Nowoczesna rama 450 SX-F z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej jest nie tylko ekstremalnie lekka, ale i wytrzymała na skręcanie. Wyróżnia ją także szczególnie wyważona geometria, zapewniająca proste i precyzyjne prowadzenie.

WIDELEC TELESKOPOWY

Zmodyfikowany widelec upside-down open- cartridge charakteryzuje się nieco sztywniejszym zestrojeniem, a przez to większą precyzją działania. Widelec z firmy WP z goleniami o średnicy 48 mm zapewnia optymalne prowadzenie 450 SX-F.

SILNIK

Mocarny, supernowoczesny, czterosuwowy jednocylindrowy silnik 450 SX-F z dwoma wałkami rozrządu w głowicy i czterema zaworami sterowanymi za pomocą dźwigienek zaworowych zachwyca ekstremalnie szerokim zakresem obrotów użytkowych i świetnym momentem obrotowym.

WYDECH Z HPRS

Ultralekki tytanowy wydech 450 SX-F w połączeniu z innowacyjnym systemem HPRS (Header Pipe Resonator System) i tłumikiem o większym przekroju zapewnia dużą moc przy niskim poziomie hałasu.

Silnik:1-cylindrowy benzynowy silnik 4-suwowy, chłodzony cieczą, z membranowym sterowaniem wylotu
Pojemność:449,9
Średnica x skok tłoka:95/63.4 mm
Skrzynia biegów:4 biegowa
Sprzęgło:Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej, uruchamiane hydraulicznie Brembo
Rama:aluminium
Rozstaw osi:1485
Wysokość siedzenia:960
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63,9
Zawieszenie przód:WP USD,AER48, 48mm
Koło przód:1.60x21"
Zawieszenie tył:WP Monoshock
Koło tył:2.15x19"
Pojemność zbiornika paliwa:7
Waga „na sucho”:100,4

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75