Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


690 SMC R Ani jeden gram tłuszczu same mięśnie
Marka:
Grupa:
Supermoto
Cena:
39 500 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2017

Czego nie ma w motocyklu, nie zwiększa wagai - oto motto wg. którego 690 SMC R jest zaprojektowany. Na linię startową trafia w topowej kondycji, z zapłonem z podwójnymi świecami, elektroniczną przepustnicą, nowym ABS oraz zmodernizowaną ramą. Mocny, o sportowym charakterze, a jednocześnie bardzo komfortowy - cóż więcej potrzebuje dryfter do szczęścia? KTM 690 SMC R: niezrównany Supermoto do najbardziej wymagających zastosowań, zostawia wszystkich w tyle: nadaje się równie dobrze do wyścigów jak i codziennego użytku; potencjał najnowszej technologii.

SILNIK

Dzięki większej pojemności, w 690 SMC-R , chłodzony wodą LC4 jednocylindrowy silnik zapewnia teraz jeszcze większą moc 49 kW (66 KM). Łączy w sobie doskonałe przyspieszenie od najniższych obrotów .Zużywa jeszcze mniej paliwa . Dzięki interwałom serwisowym obecnie przedłużonym do 10.000 km w kieszeni motocyklisty pozostaje znacznie więcej pieniędzy. Silnik w
standardzie jest wyposażony w sprzęgło anty-hoppingowe.

WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY

Subtelnie wyważony wał korbowy z 690 jedno-cylindrowy konwertuje wspaniałe ciśnienie spalania ,dzięki wałkowi wyrównoważajacemu, który eliminuje drgania bez żadnego negatywnego wpływu na pracę silnika.

WTRYSK PALIWA

Elektroniczny system zarządzania silnikiem wyposażony w wtrysk paliwa oferuje kierowcy możliwość wyboru między trzema różnymi trybami charakterystyki silnika."Elektroniczna przepustnica " zapewnia, bardzo szybką reakcję silnika na sygnał z manetki gazu w każdej chwili.

RAMA I WAHACZ

Pomimo posiadania rasowego terenowego podwozia, 690 SMC- R doskonale radzi sobie na drodze. Dwa elementy główne przyczyniają się do doskonałej stabilności - lekka rama rurowa wykonana z chromowo-molibdenowej stali i wysokiej jakości odlewany wahacz - oba niezwykle odporne na skręcanie.

ELEMENTY ZAWIESZENIA

Od profesjonalistów, dla wszystkich. Jeszcze lepiej dopasowany od 2012: WP nowego 690 SMC R -nowy widelec jest w systemie upside-down , o 250 mm skoku zawieszenia i 48 mm rury zewnętrznej, jest w pełni regulowany.. Misternie obrobione w technologii CNC potrójne mocowane półki zapewniają nowemu widelcowi WP precyzyjne utrzymanie prawidłowej sztywności nawet przy najbardziej ekstremalnej jeździe. Podobnie tylny amortyzator przegubowy WP monoshock z 250 mm skokiem zawieszenia jest wyposażony w możliwość pełnej regulacji siły odbicia i dobicia.

HAMULCE

Nowy 690 SMC R jest wyposażony w niezwykle wydajne i łatwo dozowalne hamulce Brembo . Imponują doskonałą łatwością użycia i dozowalnością siły hamowania. Na przednim kole, radialnie zamontowany, cztero-tłokowy, stały zacisk hamulca typu MONOBLOCK na pływającej tarczy hamulcowej 320 mm.

ERGONOMICZNY

Samonośny tylny błotnik oraz zbiornik paliwa wykonane są z solidnego plastiku . Nowe równie wygodne i niskie siedzenie idealnie komponuje się z linią motocykla.Styl taki wymuszony jest przez przeprojektowane owiewki zbiornika i szeroką aluminiową kierownicę. Tworzy to idealne rozwiązanie, które sprawia, że ??kontrola nad nowym 690 SMC R jeszcze prostsza - zarówno na drodze jak i na torze. Obsługa, niezwykła uniwersalność, doskonała kontrola pojazdu zarówno na drodze jak i na torze, plus doskonałe osiągi i maksymalna swoboda ruchów podczas maksymalnych przyspieszeń -to właśnie nowy 690 SMC-R .

KOŁA -BEZDETKOWE SZPRYCHOWANE KOŁA

Dzięki zastosowaniu specjalnie zaprojektowanych, hermetycznych profili obręczy na bezdętkowych, szprychowych kołach, nowy 690 SMC R ma zamontowany komplet Conti AttackSM opon bezdętkowych. Lekkie koła zmniejszają nieresorowane i żyroskopowe siły , co jeszcze bardziej poprawia precyzyjność układu zawieszenia, układu kierowniczego,a co za tym idzie poprawia znacząco przyczepność opon które są najlepsze na rynku.

Silnik:jednocylindrowy , 4-suwowy
Pojemność:690
Średnica x skok tłoka:8102/84,5 mm
Kompresja:12,6:1
Moc maksymalna:49 kW(67hp) @ 7500 rpm
Moment obrotowy:68 Nm @ 6000 rpm
Zasilanie:Electric starter/12V, 8,6 Ah
Skrzynia biegów:6-biegowa
Sprzęgło:APTC slipper clutch, hydraulically operated
Rama:Chromium-Molybdenum-Steel trellis frame, powder coated
Rozstaw osi:1,480 +/-15 mm
Wysokość siedzenia:890 mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63
Zawieszenie przód:WP-USD Ø 48 mm
Koło przód:Spoked wheels with aluminium tubeless rims 3.50 x 17\\
Zawieszenie tył:WP-Monoshock
Koło tył:Spoked wheels with aluminium tubeless rims 5.00 x 17\\
Hamulce przód:Brembo four piston, radially mounted caliper, brake disc Ø 320 mm
Hamulce tył:Brembo single piston, floating caliper, brake disc Ø 240 mm
Kontrola trakcji:Bosch 9M + Two Channel
Pojemność zbiornika paliwa:12
Waga „na sucho”:141
Gwarancja:2 lata bez limitu kilometrów
Kolor:czarny

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75