KTM 300 EXC to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nazw na wymagającym twardym świecie ekstremalnego enduro. Z niezniszczalnym, dwusuwowym silnikiem z wtryskiem paliwa, dającym olbrzymi moment obrotowy już od niskich obrotów i pokazującym prawdziwą furię przy wysokich, jest to doskonały towarzysz do przepraw przez wymagający teren. Dzięki zmianom na rok modelowy 2024, takim jak całkowicie nowe zawieszenie, nowa rama i odświeżony wygląd paneli nadwozia, KTM 300 EXC może jeszcze skuteczniej mierzyć się z najtrudniejszymi terenami i torami enduro na ... | ||
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
Nie lubimy się chwalić, ale KTM 450 SX-F jest naprawdę stałym bywalcem podium na różnych zawodach, o czym świadczy gablota pełna trofeów. Po zdobyciu 5 tytułów AMA Supercross 450 w ostatnich 7 sezonach, KTM 450 SX-F na rok 2023 wjeżdża na tor — uzbrojony w doświadczenia z poprzednich mistrzostw oraz nowy arsenał broni. Z pewnością potrzebne będzie nowe miejsce na trofea. Więcej na https://www.ktm.com/pl-pl/models/mx/4-suwowe/450-sx-f-2024.html | ||
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: MX | Zobacz więcej >> |
KTM 300 EXC SIX DAYS na rok 2023 z dumą nosi emblematy IDSE. Ta maszyna nie tylko wygrała więcej zawodów ekstremalnego enduro niż większość pozostałych, lecz zbiera też pochwały jako jedna z najbardziej kompletnych broni enduro na rynku. Wyposażony w 2-suwowy silnik z wtryskiem paliwa, zawieszenie WP z najwyższej półki i wyjątkowe wykończenie KTM SIX DAYS, motocykl KTM 300 EXC SIX DAYS jest u szczytu swoich możliwości i gotowy do podniesienia kolejnego trofeum. Więcej na www.ktm.com | ||
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
Model KTM 250 EXC łączy imponującą moc z doskonałymi właściwościami jezdnymi, wyznaczając nowe standardy pod względem łatwości prowadzenia, unikalnego stylu i najwyższych osiągów. Z rewolucyjnym układem wtrysku TPI ta ekstremalna maszyna ma jeszcze bardziej wyśrubowane osiągi. To dowód, że KTM nie ustaje w wysiłkach, aby w maksymalnym stopniu udoskonalić silnik 2-suwowy. Oprócz znanych zalet, takich jak niewielkie zużycie paliwa, wysoka czystość spalin i brak konieczności regulacji dysz paliwowych, KTM 250 EXC posiada także lekką ramę zapewniającą znakomitą ... | ||
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
Chociaż to najmniejsza jednostka wśród 4-suwowych silników KTM, to jednak KTM 250 EXC-F na rok 2023 pokazuje zaskakującą moc. Przy małych wymiarach, minimalnej masie i fantastycznym prowadzeniu KTM 250 EXC-F od dawna był faworytem wśród zmotywowanych amatorów, jak i ambitnych zawodowców. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego układu wtrysku paliwa jednostka napędowa oferuje także najwyższe w klasie osiągi, wysoki moment na niskich obrotach i budującą pewność siebie charakterystykę mocy. | ||
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
Szeroko znany ze swojej zwinności „jak w 250-ce” i mocy „jak w 450-ce”, KTM 350 EXC-F stał się siłą, z którą trzeba się liczyć. Dzięki wyjątkowym właściwościom jezdnym i zdolności do rywalizacji w każdym terenie szybko zdobył uznanie tuż po premierze w 2012 roku, często zajmując czołowe pozycje w wyścigach FIM Hard Enduro World i EnduroGP Championships. Mówiąc krótko, ma niekwestionowaną pozycję. Więcej na www.ktm.com | ||
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
Imponujące osiągi, niskie spalanie, lekka rama i rama pomocnicza, sprawdzone w wyścigach nadwozie i ergonomia, kompaktowy układ wydechowy oraz wyjątkowe chłodzenie i zawieszenie — KTM 450 EXC-F na pewno pozostanie dla innych niedoścignionym liderem. Więcej na www.ktm.com | ||
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
Zajmując pozycję na samym szczycie w klasie hiper-naked i szczycąc się wyjątkowymi parametrami podwozia i silnika, jak również najwyższej klasy systemami wspomagania kierowcy i układami elektronicznymi, KTM 1290 SUPER DUKE R nie wymaga prezentacji. Ale i tak ją przygotowaliśmy. Przed Wami prawdziwa BESTIA. | ||
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
KTM 890 DUKE nadaje nowe znaczenie słowu „dynamika”, podnosząc poprzeczkę na wyższy poziom. Model KTM 890 DUKE, napędzany rzędowym silnikiem dwucylindrowym o pojemności skokowej 889 cm³, umieszczonym w jednym z najlżejszych i najbardziej zwartych podwozi, może poszczycić się zwinnością, jakiej można by oczekiwać od maszyny z silnikiem 600 cm³, ale z potężnym kopem charakterystycznym dla większej jednostki dwucylindrowej. Nie powiela zasad konstrukcji typowych motocykli segmentu naked średniej wielkości. Pisze je na nowo. | ||
NOWOŚĆ | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
NOWOŚĆ | Grupa: Turystyczne | Zobacz więcej >> |
Ten zwinny i lekki motocykl czuje się świetnie w każdym terenie, natomiast w wersji na rok 2023 zastosowano elektryczne sterowanie zaworem wydechowym. Wtrysk TPI oraz zaawansowana elektronika dają dużą przewagę, a obsługa techniczna silnika i jazda są jeszcze prostsze. KTM 150 EXC TPI ma renomę wyjątkowo żwawej maszyny. W najnowszej wersji wykorzystano całkowicie nową ramę o zoptymalizowanej elastyczności, co w połączeniu z wieloma innymi zmianami zapewniło kierowcy nieosiągalne dotąd ... | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S powstał z myślą o szybkim połykaniu kilometrów bez najmniejszego wysiłku. Silnik V-twin o specyfikacji Adventure, mocy 160 KM i momencie obrotowym 138 Nm sprawia, że podróże przez cały kraj stanowią czystą przyjemność, a tempomat adaptacyjny i półaktywne zawieszenie w połączeniu z poprawioną ergonomią i technologią zorientowaną na kierowcę wynoszą zwinność i komfort jazdy długodystansowej na zupełnie nowy poziom. Może to zabrzmi nieskromnie, ale musimy powiedzieć, że KTM 1290 SUPER ADVENTURE S to nowy wzór dla innych. | ||
PROMOCJA | Grupa: Turystyczne | Zobacz więcej >> |
EURORIDER S.C. | |
ul. Zimowa 41 40-318 Katowice tel. +48 32 256 00 95 e-mail: biuro@eurorider.pl NIP: 937-266-46-75 Polityka prywatności |