Niezależnie od tego, czy chodzi o odizolowane, pokryte lodem tundry, gęsto zalesione lasy czy wyschnięte koryta rzek,1390 SUPER ADVENTURE R 2025 jest gotowy do przekraczania granic w poszukiwaniu nowych, niezbadanych terenów. 1390 SUPER ADVENTURE R znajduje się na szczycie łańcucha pokarmowego offroad Adventure i niszczy wszystkich przeciwników.1390 SUPER ADVENTURE R zapewnia motocyklistom Adventure off-grid idealną platformę do podróżowania poza utartymi szlakami.
W roku 2025 KTM 1390 SUPER ADVENTURE R będzie miał zupełnie nową konstrukcję nadwozia, oświetlenie LED, krótszą przednią szybę, bardziej przystosowaną do jazdy terenowej i więcej schowków. W modelu KTM 1390 SUPER ADVENTURE R 2025 zwiększono sztywność ramy, poprawiając prowadzenie i stabilność toru. Przeprojektowany gmole – montowany standardowo w SUPER ADVENTURE R – również zostały usztywnione, aby zapewnić lepszą ochronę dzięki dodatkowemu ramieniu skierowanemu w stronę wspornika silnika.
W przeciwieństwie do1390 SUPER ADVENTURE S i S EVO, 1390 SUPER ADVENTURE R jest wyposażony w bardziej tradycyjny układ zawieszenia, lepiej dostosowany do trudniejszej jazdy w terenie, z dzielonym widelcem WP XPLOR o skoku 48 mm i progresywnym systemem tłumienia WP XPLOR (PDS). szok, zajmując się obowiązkami na tyłach.
Pojemność skokowa silnika została zwiększona z 1300 do 1350 cm3, co zapewnia oszałamiające 173 KM przy 9500 obr./min i 145 Nm przy 8000 obr./min, dzięki całkowicie nowej technologii CAMSHIFT™ zapewniającej lepsze właściwości jezdne w niskim zakresie obrotów. Zapewnia to płynniejszą reakcję podczas pokonywania ciasnych szlaków.
Innowacyjna technologia CAMSHIFT zapewnia zmienne fazy rozrządu z dwoma indywidualnymi profilami krzywek. Przy wyższych obrotach krzywki dolotowe przesuwają się na boki, otwierając zawory na dłużej i wyżej, co zapewnia większy przepływ gazu do głowicy cylindrów, co drastycznie zwiększa wydajność, natomiast w niższym zakresie obrotów krzywki dolotowe mają zmniejszony rozrząd i wznios zaworów. Skutkuje to zauważalnym wzrostem właściwości jezdnych zarówno w normalnych warunkach drogowych w mieście, jak i podczas jazdy przy wysokich osiągach na szybszych, otwartych drogach.
KTM 1390 SUPER ADVENTURE R otrzymuje również nowy pakiet elektroniki klasy premium KTM z zupełnie nową, 8-calową, pionowo montowaną deską rozdzielczą. 8-calowy ekran dotykowy wykorzystuje technologię indukcyjną, co pozwala na łatwą obsługę – nawet w grubych rękawicach zimowych lub terenowych. Ekran posiada również innowacyjną powłokę antyrefleksyjną, zapobiegającą odciskom palców i odblaskom, która poprawia ogólną czytelność, a także zapewnia kierowcom dostęp do nowych TRYBÓW JAZDY, wbudowanej nawigacji i funkcji łączności.
Nowy model KTM 1390 SUPER ADVENTURE R 2025 zjedzie z austriackiej linii produkcyjnej w 2025 roku.
EURORIDER S.C. | |
ul. Zimowa 41 40-318 Katowice tel. +48 32 256 00 95 e-mail: biuro@eurorider.pl NIP: 937-266-46-75 Polityka prywatności |