Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


MULTISTRADA 1200
Marka:
Grupa:
Turystyczne
Cena:
77 900 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2017


Zupełnie nowa Multistrada.

Marzenie każdego motocyklisty, zrealizowane przez Ducati.
Cztery motocykle w jednym.
Sportową maszynę, długodystansowego turystyka, miejskie i drogowe enduro dzieli od siebie jedno kliknięcie!
Zupełnie nowa koncepcja motocykla. Innowacyjny design, zaawansowana technologia i elektronika, zapierająca dech w piersiach ulepszona jednostka Testastretta, fantastyczne zawieszenie i ergonomia wszystko to określa jeden motocykl – Ducati Multistrada.
Przekonstruowany na sezon 2015 silnik Multistrady pochodzi wprost z modeli 1198 i Diavela. Skonstruowany z myślą o rywalizacji w klasie Superbike, Testastretta to perła w koronie Ducati.
Takiego motocykla jeszcze nie było.

Zaawansowana elektronika i 4 mapy zapłonu powodują że, ten silnik doskonale sprawdza się w Multistradzie, nie ograniczając jej funkcjonalności nadmiarem mocy czy momentu obrotowego.
Zawieszenie Skyhook, Ducati Multimedia System, rewelacyjny ABS, sterowanie silnikiem, kontrola trakcji i wiele innych udogodnień powodują, że w 2015 roku Multistrada nadal będzie niedoścignionym wzorem dla reszty producentów

Spędzić dzień w miejskiej dżungli, przejechać 1000km po kiepskiej jakości drogach, odpiąć kufry i wjechać na tor?
– dla Multistrady to oczywiste! To motocykl który przełamuje dotychczasowy porządek, to maszyna uniwersalna bliska ideału każdego motocyklisty.
 

Silnik:Testastretta 11°, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność:1198,4 ccm
Średnica x skok tłoka:106x67,9 mm
Kompresja:12,5:1
Moc maksymalna:160 KM przy 95000 obr/min
Moment obrotowy:136 Nm przy 7500 obr/min
Zasilanie:wtrysk Mitsubishi, eliptyczne przepustnice, Ride By Wire
Układ wydechowy:stal nierdzewna, 2 sondy lambda, aluminiowy tłumik
Skrzynia biegów:6-biegowa
Sprzęgło:mokre, wielotarczowe, hydrauliczne, funkcja antyhoppingu
Rama:stalowa, rurowa, kratownicowa
Rozstaw osi:1592 mm
Wysokość siedzenia:regulowane 825-845 mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy:24°
Zawieszenie przód:upside-down 48 mm, pełna regulacja, skok 170 mm
Koło przód:aluminiowe, 3-szprychowe, 17?, opona: 120/70-17
Zawieszenie tył:amortyzator Sachs, pełna regulacja, skok 170 mm
Koło tył:aluminiowe, 3-szprychowe, 17?, opona: 190/55-17
Hamulce przód:2 tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo montowane radialnie, ABS
Hamulce tył:tarcza 265 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
Pojemność zbiornika paliwa:20 l
Waga „na sucho”:209 kg
Gwarancja:2 lata, przeglądy co 15 tys. km
Kolor:Red

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

Julita Waloszek i Jakub Fabirkiewicz
NIP: 937-266-46-75
biuro@eurorider.pl

43-301 Bielsko-Biała
ul. Żywiecka 191

tel.+48 33 8654321
fax.+48 33 8122242
mobile+48 604 098 912

40-318 Katowice
ul. Zimowa 41

tel. +48 32 256 00 95
mobile +48 604 099 297