Stan: Nowy | Rok produkcji: 2017 |
MOJA PIERWSZA, MOJA OSTATNIA,
MOJE WSZYSTKO
„Mała Multi” była oczekiwana przez długi czas aż w końcu przyszedł odpowiedni moment, by pokazać ją światu.
Ducati opisuje ją jako „moja pierwsza, moja ostatnia, moje wszystko” i to doskonale obrazuje charakter Multistrady 950 jako wszechstronnego i uniwersalnego motocykla.
Ergonomia i pozycja za kierownicą to atuty każdej z Multistrad. Multistrada 950 zyskała do tego mniejszy, bardziej wszechstronny silnik, który doskonale sprawdzi się w codziennych zadaniach – małych podróżach, z domu do pracy, na zakupy, na spotkanie… gdziekolwiek.
Przednie 19-calowe koło sprawdzi się w miejskiej dżungli dzielnie pokonując krawężniki oraz niedostatki asfaltu, będzie także świetnie się sprawdzać w każdym innym terenie, w jaki zdecydujemy się wypuścić naszą MTS 950.
CODZIENNIE KOLEJNA PODRÓŻ
Uniwersalność małej Multistrady wyposażonej w doskonały silnik 937ccm Testastretta to także o wiele mniejsze okresy pomiędzy przeglądami. W zasadzie Multistrada 950 może poszczycić się najdłuższymi interwałami w na całym rynku w swojej klasie!
Rozpoznawalny design Multistrady który wyznaczył nowe standardy dla konkurencji jest cechą charakterystyczną modelu 950. Pakiet DSP – kontrola trakcji, ABS, znane z Multistrady 1200 tryby jazdy sport, touring, urban i Enduro, świetne zawieszenie i hamulce w połączeniu z ergonomią oraz przyjaznym i dynamicznym silnikiem, powodują, że Multistrada 950 będzie idealnym, uniwersalnym motocyklem na co dzień, który sprosta niemal wszystkim wymaganiom właściciela.
Ducati Multistrada 950 jest dostępna w dwóch kolorach: biały i czerwony i może być wyposażona w jeden z pakietów akcesoriów Urban, Sport, Enduro lub Touring.
Silnik: | Testastretta, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, jedna świece chłodzony cieczą |
Pojemność: | 937 |
Średnica x skok tłoka: | 94x67,5 mm |
Moc maksymalna: | 113 KM (83,1 kW) przy 9000 obr/min |
Moment obrotowy: | 96,2 Nm przy 7750 obr/min |
Skrzynia biegów: | 6 biegów |
Sprzęgło: | Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu |
Rama: | Stalowa, rurowa, kratownicowa |
Rozstaw osi: | 1594 mm |
Wysokość siedzenia: | 840 mm (820 - 860 mm z ajcesryjnymi siedzeniami) |
Zawieszenie przód: | KYB 48 mm widelec upside down z pełną regulacją |
Koło przód: | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19 |
Zawieszenie tył: | W pełni regulowany amortyzator Sachs ze zdalną regulacją napięcia wstępnego. Dwuramienny wahacz aluminiowy |
Koło tył: | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17 |
Hamulce przód: | 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa, ABS |
Hamulce tył: | 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, ABS |
Pojemność zbiornika paliwa: | 20 |
Waga „na sucho”: | 204 |
Gwarancja: | 2 lata |
Kolor: | White , Red |
EURORIDER S.C. | |
ul. Zimowa 41 40-318 Katowice tel. +48 32 256 00 95 e-mail: biuro@eurorider.pl NIP: 937-266-46-75 Polityka prywatności |