Zapisz się do newslettera

Podaj swój adres e-mail:


500 EXC 2016 Superodjazd
Marka:
Grupa:
Enduro
Cena:
41.850 PLN
Stan: NowyRok produkcji: 2016

 

Apetyt bez końca. Dla tych, którzy zawsze chcą jeszcze więcej, KTM ma 500 EXC. Perfekcyjnie, niemal niekończąca się moc, niska masa i niedoścignione zawieszenia wyróżniają to uniwersalne enduro: mocna, sportowa maszyna do zadań specjalnych, niedościgniona pod względem masy i prowadzenia. 500 EXC prowadzi w klasie E3 prostą drogą na podium.

NADWOZIE

Nowe linie 500 EXC, z bardzo wąskim siedzeniem i plastikami, poprawiają ergonomię i zapewniają jeszcze łatwiejsze i precyzyjniejsze prowadzenie. Wydłużony tylny błotnik jeszcze skuteczniej chroni jeźdźca przed błotem i kamieniami.

NOWA RAMA

Zaprojektowana na nowo rama z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej wyróżnia się jeszcze wyższą sztywnością. Ponadto jeszcze lepiej amortyzuje drgania pochodzące od zawieszeń, poprawiając prowadzenie i komfort jazdy 500 EXC.

NOWY WAHACZ, NOWY AMORTYZATOR TYPU PDS, NOWA CHARAKTERYSTYKA

Nowy, lżejszy aluminiowy wahacz w 450 EXC jest ustawiony jeszcze bardziej w osi wahacza, równomiernie obciążając jego ramiona. Amortyzator PDS jest dłuższy o 7 mm, ma regulację tłumienia odbicia i dobicia (dla niskich i wysokich prędkości). Jeszcze bardziej płaskie położenie zapewnia większą progresję działania.

WIDELEC TELESKOPOWY, NOWA CHARAKTERYSTYKA

500 EXC jest wyposażony w najnowszy widelec upside-down firmy WP, dysponujący jeszcze szerszym zakresem regulacji. Duża czułość i znakomite tłumienie widelca open- cartridge z goleniami o średnicy 48 mm poprawia prowadzenie i poręczność 500 EXC.

NOWE KOŁA

Wyjątkowo niska waga i stabilność wysoka sztywność wyróżniają nowe koła z frezowanymi piastami, obręczami firmy Excel, niklowanymi szprychami i aluminiowymi nyplami. Redukują one masy nieresorowane i zmniejszają moment żyroskopowy, poprawiając prowadzenie 500 EXC.

NOWY SILNIK

Projektując silnik do 500 EXC, inżynierowie KTM-a wyznaczyli nową jakość: opracowano od podstaw nowy zespół napędowy, który imponuje mniejszymi wymiarami, mniejszą wagą i większą mocą. Niewielka masa elementów wirujących i wałek wyrównoważający redukują wibracje.

NOWY TŁUMIK

Nowy tłumik 500 EXC wyróżniają małe wymiary i design, ponadto redukuje on hałas do poziomu wymaganego przez nowe normy hałasu.

NOWA GŁOWICA CYLINDRÓW

W głowicy z rozrządem OHC nowego silnika 500 EXC zmodyfikowano wszystkie kanały i komorę spalania. Nowy wałek rozrządu uruchamia 4 zawory za pomocą lekkich dźwigienek zaworowych. W układzie dolotowym zastosowano wysokiej jakości zawory tytanowe. Znana z innych modeli skośna pokrywa zaworów ułatwia serwisowanie silnika.

NOWE CYLINDER I TŁOK

Cylinder 500 EXC opracowano specjalnie z myślą o nowym silniku. Nowy, lżejszy o 15 % kuty tłok redukuje siły bezwładności i pozwala zoptymalizować wytrzymałość układu korbowo-tłokowego na wysokich obrotach. Nowe pierścienie tłokowe zapewniają dużą odporność na zużycie.

NOWY WAŁ KORBOWY

Przy projektowaniu nowego wału korbowego do 450 EXC inżynierowie z KTM-a skoncentrowali się głównie na zmniejszeniu masy elementów wirujących. Zastosowanie nowych i lżejszych korbowodu i tłoka pozwoliło zminimalizować wibracje i zwiększyć prędkości obrotowe.

NOWY BLOK SILNIKA

Nowy blok silnika w 500 EXC waży niemal 2 kg mniej niż jego poprzednik, a ponadto jest odporniejszy na uszkodzenia od kamieni lub podczas upadku. Ten efekt został osiągnięty przez zastosowanie specjalnego stopu aluminium o wysokiej wytrzymałości oraz odlewania ciśnieniowego zamiast odlewania w formach piaskowych.

NOWY WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY

Nowy, bardziej kompaktowy wałek wyrównoważający w 500 EXC nie tylko eliminuje wibracje, ale także napędza pompę cieczy chłodzącej. Silnik nowego 500 EXC zawdzięcza lekką i zwartą konstrukcję przede wszystkim takim właśnie rozwiązaniom.

NOWY OBIEG OLEJU

Nowy silnik EXS 500 ma wspólny obieg smarowania silnika i skrzyni biegów oraz dwie pompy olejowe. Jedna pompa służy do smarowania silnika, druga natomiast odprowadza olej ze skrzyni korbowej, smarując przy tym skrzynię biegów i sprzęgło. Zastosowanie stalowej membrany sprawia, że w skrzyni korbowej powstaje podciśnienie, jeszcze bardziej podnoszące moc silnika.

NOWE EFI/EMS

Nowo opracowany system sterowania silnikiem (EMS) firmy Keihin z układem wtrysku zapewnia spontaniczną reakcję na gaz. Opcjonalny przełącznik umożliwia wybór charakterystyki pracy silnika.

NOWE SPRZĘGŁO

W nowo zaprojektowanym sprzęgle w 500 EXC z masywnym stalowym koszem i układem tłumienia drgań chroniącym skrzynię biegów, zamiast tradycyjnych sprężyn po raz pierwszy zastosowano sprężyny talerzowe, co znacznie zmniejszyło siłę potrzebną do jego obsługi. Hydrauliczny mechanizm sterowania sprzęgłem firmy Brembo® zapewnia precyzyjną jego pracę.

 

Silnik:1-cylindrowy benzynowy silnik 4-suwowy, chłodzony cieczą, z membranowym sterowaniem wylotu
Pojemność:449,3
Średnica x skok tłoka:95/63,4 mm
Skrzynia biegów:6 biegowa
Sprzęgło:Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej, uruchamiane hydraulicznie
Rama:aluminium
Rozstaw osi:1482
Wysokość siedzenia:970
Kąt wyprzedzenia główki ramy:63,5
Zawieszenie przód:WP USD 48mm
Koło przód:1.60x21"
Zawieszenie tył:WP-PDS shock absorber
Koło tył:2.15x18"
Pojemność zbiornika paliwa:9
Waga „na sucho”:111,5

Zawartość treści umieszczona na stronie internetowej służy jedynie celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wszelkie uzgodnienia właściwości i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży.
Marki

>> KTM
>> Ducati
>> Scrambler
>> Ducati Bikes
Grupy

>> Choppery / Cruisery
>> E-Ride
>> Enduro
>> Freeride
>> Klasyczne
>> Motocykle pojemności 125
>> MX
>> Naked Bike'i
>> Rower
>> Skutery
>> Sportowe
>> Sports Tourer
>> Supermoto
>> Szosowo-turystyczny
>> Turystyczne
Kontakt

EURORIDER S.C.
ul. Zimowa 41
40-318 Katowice

tel. +48 32 256 00 95
e-mail: biuro@eurorider.pl

NIP: 937-266-46-75